FB© is ROCK: Későre jár
renton blogja

vasárnap, február 24, 2008

Későre jár

a tó is alszik már, de én nem. Inkább belefröcsölöm a művészlelkemet az álmos szemetekbe ezzel az új torzszülöttel, amit most jött világra.

tapogass le egy lézerrel nevetve
mert tapogatni szomorkás a vaknak
foglalj egy hozzám illő képkeretbe
hogy éke legyek kijelölt falaknak

keresd ki az iwiwen hogy szeretsz-e
én kikerestem mennyire akarlak
mint klikkelés lakatra zárt kelepce
a képeiden mások sem zavarnak

csak hadd legyek én is a kartotékba
egy akta aminek sorszáma van
csak centire vagy súlyra mérhetően

csak kis szalag nem nagy videótéka
hogy kivehessen kinek álma van
csak izgalmasan könnyen érthetően

Torzszülött mert bőven lenne még mit foglalkozni vele, foltozgatni a sebeit, de szerintem már nem fogom. Csak unatkoztam. Csak jelentkeztem. Csak gondolkoztam. Csak feledkeztem. Fú, nagyon rápörögtem a lírára béjbe, ugye ti is érzitek? Petrarca, álmomban sörözni fogunk...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Közérdekű közlemény: Sikerült elérnem a nemlétezés stádiumát. 0 olvasó van itt. :)

_renton írta...

Na igen. Úgylátszik a népszámlálóm megdöglött. Dolgozunk a probléma kijavításán...

_renton írta...

Ha minden igaz, most már megszámol mindenkit...