FB© is ROCK: Tanulságok a Pécsi Egyetemi Színházi Fesztiválról
renton blogja

szerda, október 29, 2008

Tanulságok a Pécsi Egyetemi Színházi Fesztiválról

(igazából nem is arról)

1. Amatőr körökben meglehetősen sok a fasz, illetve pinahiánnyal, egyéb szexuális problémákkal küszködő rendező.

2. F. D. azt sugallta egyik este, (vagy nem leszek gonosz, én azt hallottam ki a véleményéből) hogy a szerelem inkább csak annál tud működni, akinek ha nincs ló, jó a szamár is.

3. Idegen ajkú hölgyek szenvedélyes beszélgetésbe kezdenek egy jóképű sráccal, ha az kettő erélyeset böffent, én ezt minden nyelvtudásomat összeszedve, shakespeare-i szintű monológizálás után sem értem el.

4. Pécs pont olyan mondjuk Veszprémhez képest, mint amilyennek elképzeltem. Egyébként mostanában minden hely ahova eljutok, olyan, mint elképzeltem, szóval alighanem fölösleges bárhova is mennem, álmok El Pasoról, ágyő...

5. Az a lakatos hely tényleg klassz, és ha lett volna nálam lakat tuti, hogy én is pattintottam volna egyet a többihez, egyedül is. Bebebe...
Komolyra fordítva a szót a fesztivál tök jó élmény volt és lehet hogy tahóság, de ezek az élmények most nem akarnak bejegyzéssé változni.

Nincsenek megjegyzések: