FB© is ROCK: Hát ma
renton blogja

szombat, október 18, 2008

Hát ma

az történt, hogy kínos kellemes semmittevés mellett órákig szerkesztettem ezt a hátteret a blognak, egész jó mulatság egyébként, főleg, ha az ember kötelező teendők alól keres kibúvót. Remélem működik mindenki számítógépén, tényleg sokat vacakoltam vele.
Amúgy... Pillanatnyi érzésem szerint egy tehén is pontosabban identifikálja magát a világban, mint én. Meséltem már nektek a nagyok életéről, ahol az emberek dolgoznak, pénzt keresnek, gyümölcsöt esznek, hogy ne legyenek betegek, kapcsolatokat építenek munkahelyen és magánéletben, veszekednek, szexelnek, megbántódnak, meggyógyulnak. Nem tudom én melyik galaxisból jöttem, de ki fogom deríteni.
Ha most azt mondod erre fölösleges fönntartani a blogot, igazad van. Ha ezt mondod, ez a blog nem neked szól. Ez a blog annak szól, aki megkérdezné az életben is, hogy "hé Feri, hogy is van ez mostanában veled meg a tehenekkel?" csak mégsem kérdezi meg. Elmondom hát mindenkinek. Ilyenem van. Mindig lesznek bloggerek. Stb...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

-na, ölég dizájnos lett!

írta...

Ja, nekem is begyöszkelődik.

kÀ0s2 kapitàny írta...

fasza nagyon!