FB© is ROCK: Hogy lássátok
renton blogja

szerda, október 15, 2008

Hogy lássátok

azt, hogy én valamikor mennyire tündérkirály érzékeny gyerek voltam, itt van egy vers kb. általános 5. osztályból. És hallod ezt én pontosan így éreztem akkor. Szokták az emberek így érezni.

Szomjas a föld mert eső kéne néki,
szomjas a szívem, mert szerelmed reméli.
Mi lesz, ha a föld majd végleg kiszárad,
mi lesz, ha a szívem megszakad utánad?

Halovány árnyék vetül e versikére, ha figyelembe vesszük, hogy Levinek azt találtom mondani legutóbbi közös buszozásunk alkalmával, hogy néha úgy érzem, a szerelem fellobbanásában, körülbelül akkora szerepet játszik a lélek, mint a fenyő illatosító egy rallyautóban.

4 megjegyzés:

(ary)komate írta...

:D

(ary)komate írta...

a blog fejléchez:
MEZITLÁBAS SZERELEM
http://port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=70374

Macsek írta...

Hol vannak ma tündérkirályok?
Tetszik, hogy már nem csak sima fekete a háttér. Azt a kis keresőizét ott fent eltüntethetnéd.

_renton írta...

szerintem ugyanott vannak, ahol mindig is voltak.
attól tartok azt nem tudom eltüntetni. de végülis hasznos, ha valaki keres.