FB© is ROCK: Az előző volt
renton blogja

hétfő, október 20, 2008

Az előző volt

a 666. bejegyzés. Mintha nem lennék így is épp eléggé apokaliptikus hangulatban így kora reggel, az őszi szünet első napján, mikor mindjárt indulok a buszhoz, hogy estére Pápán legyek előadáson. Amiben én is benne leszek, azért ily korán. A hét második fele meg Pécs, nemzetközi színházi feszt. Egyetem, hogy fejezlek be idén...
Huszonhatodszor hallgatom meg M. Ward-tól a Vincent O'Brain című dalt, nem tudom így hirtelen megosztani veletek, de ebben a trailerben, meg a figyelemre méltóan hangulatos filmben is hallható, majdnem teljes egészében (1:29-nél szólal meg). Mellesleg a fél stáblistába (legalábbis ami a női felét illeti) szerelmes vagyok.

2 megjegyzés:

(ary)komate írta...

én drukkolok nektek.
az legkevesebb, hogy elfáradtok benne. szerintem jó amit csináltok.
zsavan.
az egyetem meg meg lesz. attól te ne félj. :)

Névtelen írta...

írj!