FB© is ROCK: Sültkrumpli - kezdeti periódus
renton blogja

hétfő, május 14, 2007

Sültkrumpli - kezdeti periódus

"Tisztelt Kaukázus zenekar!

A veszprémi Pannon Egyetem színháztörténet szakos hallgatóinak nevében fordulok most hozzátok egy (talán) nem túl nagy kéréssel. Néhány lelkes fiatal a szakról elhatározta, hogy kísérleti rövidfilm készítésébe kezd. A Film címe Sültkrumpli lesz, és rövid, egymással nem szorosan összefüggő, de (várhatóan) frappáns jeleneteket fog összefogni szerelem, élet, halál, szokásos témákban. Egy-egy jelenettel finoman politikai felhangokat szándékozunk megütni. A kérésem az lenne, hadd használhassuk fel a főoldalon olvasható keserű-vicces Gyurcsány utópiát egy jelenet megírásához. Emellett szeretnénk filmzeneként is használni a Kaukazus zenekar néhány munkáját, de erről még nem tudok konkrétumokat mondani. A projekt minden bizonnyal nem fog nemzetközi visszhangot kelteni, várhatóan semekkora visszhangja nem lesz, de én még így is úgy hiszem, nem árt, ha tudtok róla.

Köszönettel,

Kása Ferenc"

"Szevasz Ferenc!
Kardos Horváth János vagyok, a kaukazus zkar énekese, de ezt nem szeretem hangoztatni mert általában nagyon augusztusban vettük feleddig a lemezeket amikor meg pollenallergiám van. ezért szarok az énekek. is. koncerten meg átviszi az egészet az élő produkció varázsa. mindegy is, sztem nem ez érdekel, magam irom a szövegket és a hirek rovatba a honlapon a blogbejegyzéseket.
a szinházat nagyon szeretem, egyszer majd szeretnék is ott valamit, de amig ez nem körvonalazódik, kérlek nyugodtan használjatok fel bármit amit a honlapon találtok, legyen az zene vagy blog vagy fénykép.
régi terv egy filmzenét készíteni, ha gondoljátok, küldjetek el egy két alapgondolatot vagy a vágatlan anyagot és ráteszünk valamit. de ha erre nincs még lehetőség, akkor a MIR lemezt ajánlom azt elvileg filmzenének szántuk. bár két éve volt és azota sokat fejlődtünk, szoval sztem érdemes lenne megpróbálkozni egy uj zene irásával a filmetekhez.
mik a határidők?
valami egyéb infó?
üdv
janos"

És ezek után ne legyen kedvünk filmet csinálni? :D

5 megjegyzés:

szilvi írta...

jupppíí!!!!:D

Névtelen írta...

aztapicsa!

Névtelen írta...

Hát ez felemelő! Akkor már jelenetük is lesz.

Névtelen írta...

hajráhajrá :)

Névtelen írta...

Ez kurvajó :)