FB© is ROCK: Jelentés
renton blogja

csütörtök, március 15, 2007

Jelentés

Nem is lepett meg különösebben, hogy tegnap és ma ugyanazt a műsort láttam ugyanazokkal a szereplőkkel (igaz, ma már előre kitaláltam, hogy ki lesz Petőfi, Jókai, Vasvári).
A Pannon Egyetem 22, a mezőszilasi Németh László Általános Iskola 12 éves diákjai egyaránt meghatottak. Tényleg. Olyan kedvesek voltak. Olyan cukin meggyőzték Landerert. Petőfi Sanyinak rendesen fejében van az egész Talpra magyar! Bár néhány ponton a 12 és a 22 éves Petőfi is bizonytalanka volt. :)

És most a hivatalos verzió...

Az ünnepség kollektív megtekintése után csapatunk fáklyás felvonuláson vett részt, melynek végállomásánál a "Lukács háznál" lévő emlékmű meg lett koszorúzva. Iskolánk lelkes diákjai nem feledkeztek el a Petőfi ottjártát jelző tábla megkoszorúzásáról sem. Az elhangzott beszédek nem tartalmaztak a fennálló rend ellen izgatást.

Kása Ferenc
neo 3/3-as ügynök

2007.március 15. 22:08

kódnév: rambo

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

kedves rambo, nem hiszem hog ya petofik elbizonytalanodása bármennyir is befolyásolta volna negatív irányba az ünnepség ünnepélyes,szívből jöbő,fennkölt hangulatát! amugy jo volt tihanyban...

Névtelen írta...

ó, hát én nem tudom mostdand szégyeljem é magam, vagy csak símán vállamat vonjam, és elmeséljem, hogy az idei 15-e üres volt.
tavaly/j biza bennem volt a hangulat, de akkor meg azért nem mentem felvonulásra (itt Veszprémben), mert egy lány enyhén szólva megfeledkezett nekem szólni mikor lesz a fákjás felvonulás. (folyton csalódnom kell a lányokban)
idén minden elmaradt. az énekek, a fákják, az érzés.