FB© is ROCK: -1 farmer
renton blogja

péntek, március 16, 2007

-1 farmer

Az emberek nem szoktak csak úgy elesni. Elesnek, ha síkos az út, elesnek, ha sár van, elesnek, ha be vannak rúgva, elesnek, ha ellökik őket, ha lemegy a vércukruk és elájulnak, ha napszúrást kapnak, lelkileg összetörnek, ilyesmi. De nem esnek el, ha fényes nappal csontszáraz egyenes betonjárdán sétálnak kedvenc sárbogárdi kocsmájuk felé színjózanon, valamilyen béna filmről mesélve a barátjuknak. Úgy nem szoktak elesni.
Azóta félek, hogy tulajdonképpen bárhol bármikor eleshetek. Fáj a térdem. Mínusz egy farmer.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én értem, hogy megijedtél, meg mérges lettél, de miért kellett annak a szerencsétlen mezőgazdasági foglalkoztatottnak meghalnia???

Névtelen írta...

ejjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!
biza, ! ez számomra nem idegen jelenség. én eccer a egyetemen, vagy az ósönben próbálgattam, hogy műhány fok az amit a cipőm enged dőlésnek, mígnem meg nem botlok az orrában ami nem szúszik olyan jól mint a talpa. és nem sok. eccer nem tesztelés közben is mögbotlottam az egyenesen...

Névtelen írta...

a spontán esés

újabb járvány van kibontakozóban kedves olvasóink, ez nem más mint a természetes egynsúlyunkból való hirtelen és váratlan mkibillenés,melynek következménye a spontán esés. aspontán esés elen védekezhetünk ha leülönk, vagy ha folyton elesett állapotban , a földön kúszva haladunk. a spontán esés kiváltója lehet a fentieken kívül pl az ázott illetve a friss és krémes, még-még melegen gőzölgő belvárosi járdán heverő kutyaszar.

_renton írta...

:D