FB© is ROCK: Miracle Mile
renton blogja

péntek, március 09, 2007

Miracle Mile

Pocsék film. Minden, amit utálni lehet a nyolcvanas évek szériában gyártott B thrillereiben, az benne van. A kor leglúzerebb mellékszereplői köszönnek vissza - ezúttal főszerepekben - az alakítások természetesen nem hoznak meglepetést. Logikai buktáktól hemzseg a történet.

Mégis vagy talán éppen ezért, a szereplők érthetetlen viselkedése, az idétlen ruhák, és a nevetséges szituk miatt valahogy szeretem ezt a filmet. Lefordítottam az egészet, akit érdekel, annak szívesen odaadom a Ferike-fordítást (R) a filmmel. Ha az ember rájön, hogy hogyan kell nézni (meggyősződésem szerint naívan mint egy gyerek, ugyanakkor irónikusan) talán még mellbe is tud bökni egy icipicit. A rendező azt képzelte, hogy nagyon. Van, akit nagyon. Engem úgy 7 évvel ezelőtt például egészen. Kíváncsi lennék mások véleményére is.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)
azért erre a ferike fordításra kiváncsi lennék...

Névtelen írta...

mögnéztem aztán a késöbbi időkban. és rájajöttem, hogy régen láttam vala, akkoriban igencsak mögrázott az események eljötte. de az most is mögráz, hogy megfulladni egy tócsa sárban. vagymi.

Névtelen írta...

szerintem mégis jó film ez :)

http://webster.freeblog.hu/archives/2007/06/05/miracle_mile/