FB© is ROCK: Véletlenül megnéztem ma
renton blogja

kedd, július 10, 2007

Véletlenül megnéztem ma

a Linkin park új klippjét a Music tv-n. Mindig kell valami, amin fölbaszhatom az agyam. A videó pont olyan, mint a zene. Nem a giccsparádé meg a parasztvakítás, a bajom, nem a magukat legképtelenebb helyzetben is komolyanvevő, apu fizette gitárleckékről gyakran lógó hírók. A baj az, hogy a fiatalok elhiszik, amit látnak. Elhiszik, hogy ez a rock zene, a zene mögött pedig ez a tartalmas vizuális mondanivaló. Hogy lehet vizuális mondanivaló az, ha a lehető legsztereotípabb képeket leszedem a jútyúbról, és bevágom egymás mögé. "Baszki, olyan klippet láttam délután a Viván, benne volt minden, bazmeg, minden benne volt, faszomöccse!" A srácok osztódó petesejtet látnak, nyíló rózsát, aztán éhező afrikai kisfiút, olajos pingvint, atomvillanást, drogost az útszélen. És ezek tényleg mindenféle kurázsi nélkül vannak beválogatva. Persze tudják a marketingesek, mik azok a hatások, amire még a tunya fiatalok is fölrántják a fejüket, de ez a maszlag így, ebben a formában tökéletesen értelmetlen és értelmezhetetlen. Hátborzongatóan jellemtelen az egész. A zene, a zenekar, a PR a háttérben, a Napszemcsi az énekesen, de még a lemenő nap is a válla fölött. Ez az, amit (figyelembe véve az igényeket) a legmenőbb banda a legmenőbb stábbal a háta mögött 2007-ben össze tud hozni. Menne ez jobban is, de minek, ha bőven elég. Nem lesz jobb. Itt van, ne nézd meg.

3 megjegyzés:

_original írta...

nos, én nem ítélem el, egész jó lett, bár... talán az a baj, h linkin park klip... hiszen nem negyon fér bele sztem a profiljukba a save the earth feeling. nekem kicsit megmondjam mire emlékeztet? madonna - hey you klip, nickelback - if everyone cared clippecskékre...

_renton írta...

a save the earth ne ne legyen már feeling, az nem egy reklámcucc, hogy save the earth, bár itt annak használják. Saját maguk reklámjának használják ezeket a felvételeket.

Névtelen írta...

óóó igen, hallod, én is épp tegnap láttam véletlenül, én is elszörnyülködtem magam, és mintha egy nagy vödörbe dobtak volna, ami szögekkel, és vattacukrokkal lett volna tele és hempergettetttek volna éngimat ott.
ja.