FB© is ROCK: Miután nemrég
renton blogja

vasárnap, július 15, 2007

Miután nemrég

megkaptam egy kedves "kritikusomtól", hogy muszáj lesz komolyan venni magam, újra nekiálltam a regénynek nevezett torzszülöttemnek. Kb. négyszer írtam át azóta az első fejezetet anélkül, hogy bármilyen apró javulást elértem volna. Hol hosszabb lett, hol sokkal rövidebb, de mind stilisztikailag mind történetvezetésben megmaradt (terminus technicusok következnek) fos szinten, mégcsak szarrá se tudtam összegyúrni. Legjobb lesz, ha ezt a projektet pihenni hagyom, viszont van pár novellaötlet, amivel, ha lenne időm, szívesen foglalkoznék. Most is belekezdek egybe, aztán, ha befejezem, akármilyen is lesz, megmutatom nektek.
Ebben a pillanatban még örülök is annak, hogy holnap vissza kell mennem próbálni, örülhetek is, tálcán kínálkozik egy dolog, ami valószínűleg hasznos, elveszi minden időmet, és ami a legjobb, még gondolkodni sem hagy arról a nagyonsok giga helyet foglaló zagyvaságról, ami a fejemben kevereg. Töredezetségmentesítés nem jó, kevés a szabad lemezterület. Meg azért is jó, hogy holnap eltűzök, mert itt csak tökéletesen értelmetlen dolgokat olvasok, blogokba feledkezek öt percenként csekkolom a frissítéseket, meg egyedül is vagyok, hogy baszna seggbe a jóisten. Vagyis hogy a durrogós villám. Vagyis a harapós kutya... füle Az erősebbé. haha

Nincsenek megjegyzések: