FB© is ROCK: Karcos
renton blogja

péntek, április 24, 2009

Karcos

Mi a Leibnitznél gondoskodunk róla, hogy hamarosan minden kisfiú és kislány erre a dalra táncikáljon.

minden közös számot úgy unok
a refrénnél benned torzulok
nem árulok el nagy titkokat
a minőségünk romlik sokat

elárultam már mindent talán
öreg kazettám B oldalán
az én szívem éppcsak sistereg
felismerni is alig lehet

néha felhő néha hab vagyok
zöld diódák kékes csillagok
pislákolnak a szemem helyén
kialszanak százszor is mer én

addig húzlak úgy halasztalak
egyre jobban nyúlik a szalag
akadnak a cédék a bitek
beolvasni nem tudom minek

hogy volt képed kezdeni velem
ki használt kit el se képzelem
igen én voltam bántottalak
annyi mindennek elmondtalak

mer a magnómba extra nincs már
rongyosra hallgattalak kispál
én már nem bírok benned bízni
karcos lettél szívemtől quimby

1 megjegyzés:

woody írta...

karc-karc! .\m/