FB© is ROCK: Utcazene feszt élmény
renton blogja

vasárnap, július 20, 2008

Utcazene feszt élmény

Péntek este páratlan koncertélményben volt részem. Az Erik Sumo Band produkciója a világ bármely színpadán megállná a helyét. Hallgattam én egy darabig a lemezüket, éreztem, hogy ebben a My rocky Mountainben lehet valami, de hogy koncerten így tud működni ez a dolog, azt nem sejtettem. Amikor a srácok punkot játszanak, úgyanúgy tökéletesen urai hangszereiknek, mint amikor jazzes a megszólalás. A közönség pedig minden pillanatban érzi, hogy andalogni, vagy épp tombolni kell. Aki - érthetetlen okokból - mégis nehezebben bírna ráálni erre a modern és tradícionális folklórból építkező pop-rock-jazz meg nem is tudom még milyen jóságra, annak Harcsa Vera és Kiss Erzsi legkisebb rezdülése is megmutatja, miről van itt szó. A hangjuk meg mese.

5 megjegyzés:

lev írta...

-a Pistukával ott ültünk a lépcsőn még a naplementében és alkoholt fogyasztottunk, meg szendvicset meg dohányárút, és mondtam neki, tombolás lesz Pistukám, tombolás. aztán láttunk egy szőke farmeros-szoknyás leányzót, megjegyeztük magunknak jól, és én titokban tudtam, hogy ő is tombolni fog velünk a koncerten. és az a lány a Harcsa Vera volt...

lev írta...

-egyébként a top 3 legjobb koncert(szerintem): 1, Erik Sumo Band
2, Caravan Palace
3, Kiscsillag

"békesség"

(ary)komate írta...

Én a Harcsa Veronkia Quartet-ért jobban oda voltam. Zuhógó esőben tomboltam az első sorban.
http://arykomate.blogspot.com/2008/07/harcsa-veronika.html
Imádom. Az Erik Sumo Band-et most hallottam először élőben. Lehet, hogy már fáradt voltam, de nem tudtam annyira elengedni magam. Lehet, hogy jobb lett volna, ha elébb ismerem azt, amit játszanak... vagy nemtom. Mindenesetre most rákeresek, és letöltöm illegálisan. :)
Jashamár UtcaZene vélemény... akkor a Kiscsillag valóban jó volt. Viszont a Quimby egy határ fos volt! Undorítóan ocsmány onalizálás folyt a színpadon. Förtelem. Még akiket hallottam, és jók voltak: Zambra Mora, Waldeck.
Ami kimaradt, de jó lett volna: Péterfy Bory (Harcsa Vera miatt maradt ki) - mocskok! egy időbe tették őket, Napra (ezt pedig azért nem láttam, mert későn vettem észre a műfor füzetben).

supercazzola írta...

hát én róluk lemaradtam, helyettük a Mau Mau-t néztem, amit még annak ellenére sem bánok, hogy mindenkitől azt hallottam milyen jó volt az erik sumo.

1) Caravan Palace
2) Souljazz Orchestra(még fél koncerttel is)
3) LMT Connection és Mau Mau

Névtelen írta...

http://azonos.freeblog.hu/archives/2008/11/28/Harcsa_Veronika_A38_harom_mondatban/#comments