FB© is ROCK: A nagy (kicsi) Avatar játék
renton blogja

szombat, december 12, 2009

A nagy (kicsi) Avatar játék

Ötöt kell még aludni és ezt tényleg csak az előbb néztem meg, eddig nem számoltam. A bejegyzés ürügye, hogy még nem tudom, kivel nézem meg csütörtökön a filmet. Mielőtt pánikroham lenne úrrá rajtam a nerd-ségem miatt, gyorsan hirdetek egy versenyt, a győztest pedig meghívom magammal a premierre (Veszprém, fapados Cinema City, nem IMAX) Szóval a három kérdésre leggyorsabban válaszoló geek ingyen mozizhat. Ha az illető hölgy, már két helyes válasz elég! :) A kérdések természetesen "EPIC" kalandmozikkal, vagy azok rendezőivel kapcsolatosak!

1. Hány Star Wars filmet rendezett George Lucas?
2. Peter Jackson jövő évi mozijának főszereplője, "az apa". (Ugye ti is utáljátok?)
3. Mikor és hol jelentette ki Cameron: "I'm the king of the world"?

Megoldást ímélben is elfogadok (ezt most azért írom, hogy ne legyen olyan ciki, ha nem jön egy komment sem).

8 megjegyzés:

straubbazsi írta...

héhéhé, mi ez a kettes kérdés.. nekem kell az ingyen premier.. na rávetem magam a guglira, hátha :)

_renton írta...

elnézést, a kettes kérdés kissé pontatlan. Itthon jövőre mutatják be azt a bizonyos filmet, külföldön még idén.

straubbazsi írta...

1. 4

2. Itt az a kérdés, hogy utáljuk-e? Nos, én nem utálom.

3. Amikor átvette a Titanic rendezéséért járó arany szobrocskát. Előtte azért töredelmesen megköszönte mindenkinek, hogy ő a király :)

(Tudom ám, hogy ez az mailes dolog azért van valójában, hogy a magamfajta haszonleső fiúknak azt lehessen odabökni, hogy egy másik, mondjuk haszonleső lány, már hamarabb elküldte a választ.. :()

_renton írta...

de kicsodát nem utálsz?

straubbazsi írta...

Mark Whalberg? Amúgy korrigálnék, ha lehet: utálom.

Jan. 21.? Arra is lehet jegyet nyerni? :P

straubbazsi írta...

wahlberg

_renton írta...

A Lovely Bones annyira nem izgat még, várok pár kritikát. Arra viszont tényleg nővel kéne menni.

majd elfelejtettem, gratulálok, most "megyek" foglalok jegyet, csütörtökön, a 20:00-ás vetítésre, neked is!

straubbazsi írta...

Juhú. Persze, esélyem se lett volna, ha "normális" időpontban írod ki. :)

A Bones engem se csigázott fel túlzottan. No mindegy, akkor csütörtök :)