FB© is ROCK: Vége lesz egy évtizednek
renton blogja

hétfő, november 23, 2009

Vége lesz egy évtizednek

és habár egyszer már átéltem hasonlót, ez a váltás azért drámaibb lesz az előzőnél. Egyszer majd lehet, hogy leírom ide, milyennek láttam ezt a tízest, de most inkább másképpen nosztalgiázzunk. Tíz magyar dal van itt, amit sokszor meghallgattam és hatással volt rám, vagy meghatott, vagy felvidított, vagy mintha benne lettem/ünk volna, meg minden, amiért dalokat hallgatni szokás. Persze tízszer ennyit is kiválogattam volna szívesen, ki is maradtak fontos darabok, zenekarok, olyan is biztos van, ami (szégyen-nem szégyen) így sebtében eszembe se jutott. Minden esetre ez a 10 nekem fontos volt, lesz. Sajnos pár dalból csak sokol rádió minőséget (vagy annyit sem) tud a jútúb, de a címekre kattintva ott az alternatíva.

10. Amber Smith – I was the first

9. 30Y – Egy perccel tovább

8. Manökken Proletarz – Privát Szféra

7. Péterfy Bori és a Love Band – Katapult

6. Hangmás – Ctrl+Alt+Del

5. Heaven Street 7 – Mozdulj

4. Lovasi András – Mennyország

3. Hiperkarma – Zöldpardon

2. Kaukázus – Tartós Béke

1. Kispál és a Borz – Hang és fény

1 megjegyzés:

Perdita írta...

Nem szeretem az idő múlását! De ez egy klassz összeállítás!