FB© is ROCK: Maguknak akarják
renton blogja

csütörtök, március 06, 2008

Maguknak akarják

Őszintén szólva nem tudom, mióta megszokott a jelenség, én már jó ideje találkozom vele lépten-nyomon. Arról a van szó - és fogalmam sincs, hogy globális méreteket ölt-e -, hogy az emberek valamiért ki akarják sajátítani a hülyeséget. Minél többet nekem, szerzés központú társadalomban élünk, szerezz először is enni, aztán szerezz nőt meg házat, satöbbi. De hogy a hülyeséget is csak magának akarja valaki! Illetve olyat akar belőle, amilyen nincs senki másnak, egyedi, spéci hülyeséget akar. "Ne kezdj velem, hülye vagyok...", "Ne szeress belém, hülye vagyok.", "Ne kérdezz, hülye vagyok.", "Ha ez vígasztal, sokkal hülyébb vagyok mint te...", Hányszor és hányféle formában halljuk nap, mint nap. A javak nem jelentenek már semmit az embernek, a szerzés határfalait a földdel tette egyenlővé a globalizáció, és a kétségbeesett ember kénytelen a hülyeség ideájába kapaszkodni vasmarokkal. A helyzet alighanem tarthatatlan, cselekedni kell.
A Ferenc blogja ezennel ultimátumot tesz közzé, melyben kijelenti, elkötelezetten fog harcolni mindazok ellen, akik a hülyeséget kisajátítani, önnös érdekeik beteljesítésére felhasználni kívánják. Mindazokat érinti az ultimátum, akik nem látták és nem látják be, hogy a hülyeség mindenkié, az alapvető polgárjogokkal karöltve. Ezt tartsátok szemelőtt, és éljetek e szerint.

Ferenc Blogja Underground Mozgalom
"Tudom, sapka, sál..."

9 megjegyzés:

Pötyi írta...

:)
valahogy mindenkinek különlegesnek kell lenni.
más lehetőség nem lévén...
vergődnek, elhatároztam, h átlagos leszek.
;)
az vagyok.
és normális.
...
így megy ez.:)

Névtelen írta...

Szerintem ez hülyeség :P

_renton írta...

És ez ki mondja? :)

_renton írta...

ezt

lev írta...

egyetértek! csatlakozom. de csak mert olyan hülye vagy(ok).

Névtelen írta...

Én szeretek hülye lenni! De csak ha megoszthatom másokkal! Ez kisajátítás? Ha igen, akkor megkomolyodom!!!

Névtelen írta...

Bocs! Lemaradt a név!
:)

CyberTimi írta...

nehéz lehet egyszerre "normálisnak" meg "különlegesnek" lenni... egyszerűbb hülyének :)

_renton írta...

Na, ebben lehet valami...