FB© is ROCK: Olyan elvetemült
renton blogja

hétfő, július 06, 2009

Olyan elvetemült

alakokat keresek, akik megnéznék velünk mind a hat SW epizódot egy nap alatt. Ha reggel kilenckor kezdjük, és két és fél órásnak számolok egy részt és fél óra szünetet tartunk a filmek között, akkor már bőven el fog múlni ejfél, mire befejezzük. A maratoni mozizás utáni lelkiállapotok kielemzése és alkohollal való megbolondítása a közeli kocsmában történik. Jelenkezni itt lehet, alább pedig egy kis hangulatcsináló. Ez a rajongói háttérkép (mellesleg magyar) olyan faszán sikerült, hogy percekig el lehet nézegetni.

10 megjegyzés:

Máté írta...

engem tán még érdekelne is.
hol lenne mindez? s mikor?

Szulamit írta...

Én továbbra sem gondoltam meg magam. :)

Julcsi írta...

Én mennék. (Kizárólag azért, hogy elmondhassam magamról, hogy egy nap alatt néztem meg az összeset.)
+a közösségi élmény.
esetleg személyre szabott feltételekkel is részt lehet venni?
(pl.: az utolsó három részt +nézni mondjuk, aztán elemezném a lelkiállapotokat a közeli kocsmában)

Unknown írta...

mennék.
hol, mikor?

pötyi

Névtelen írta...

:)Ajjajj...Az erő legyen velünk!(közhelyeskedem):)

kriszta

straubbazsi írta...

Elgondolkodtam. Na de hogy néznék ki sok fan között?

Viszont egy ilyen napból cikknek kell születnie.. azt be kell lássuk ;)

_renton írta...

Remek, remek! Részletek hamarosan.

Franczia Dániel írta...

én mennák

Leibniz Megafon írta...

én meg nem hiszem

xcluster írta...

nem vagyok nagy fan, de lattam a Fanboys-t, ami nagyon tetszett, csatlakoznek en is :)

hol s mikor?