FB© is ROCK: Nem tudom
renton blogja

kedd, május 05, 2009

Nem tudom

Gyerekek itt ülök, ilyenkor mindig itt ülök, és kíváncsian várom, hogy 2:53 körül föltűnik-e a NOAA (valami jónagy vállalat) meteorológiai műholdja lenn délen. Egy km/s sebességgel fog áthaladni Mezőszilas fölött, mert neki kb. mindig ez a sebessége és van rá esély, hogy látható lesz, mert akkora a hátsó fertája, hogy megcsillanhat rajta a napfény. Ez a kis disznó amúgy napjában sokszor megkerüli Szilast, úgyszólván kerülgeti a kását. Biztos kiírja, hogy sok a károsanyag kibocsájtásom, meg ha elfecsérelt energiám nincs is, hát időm az van bőven. Semmi különös nincs benne amúgy (sem a műholdban, sem az időmben), éppenséggel mindenféle mást is szoktam mostanában várni, indulást haza, indulást vissza, sebességváltásokat, hátsó fertály villanásokat, de azok ugye nem előre jelezhetők. Kiestem az időből, meg mindenből kiestem, és ha velem nem is tart senki, igenis másoktól várom a röppálya visszaállítására irányuló csillagközi gázfröccsöket. Ööö. MEg egy kis józanságot, mert én már - mint látszik - nem tudom, milyen az.
Az ISS-re, vagyis a Nemzetközi Űrállomásra hajnalig, majdnem napkeltéig kéne várni. A buszom csak 9-kor indul szóval...

u.i.:
Danci, Danci, gratulálok, de az egyik szemem sír is, bazmeg.

u.i. 2.:
Felhős az ég.

6 megjegyzés:

mandula írta...

én a kurvababás kosztolányis képért igazán odavagyok

Mandula írta...

ja és köszi az Oldboytippet, most élvezem. :)

ismeretlen rajongo írta...

mezoszilas. gyonyoru. eletem elso 1 evet ott eltem le. sok szep emlekem fuzodik ehhez a helyhez. az a sok szopas, az egerkes takaro illata, a pelenka gyenged melege...
meghatarozo idoszak volt ez az eletemben. bar akkor meg nem volt muhold.

_renton írta...

Hacsak nem 1957. október 4. előtt születtél, volt már műhold, tuti...

ndavid42 írta...

ISS-t meg flare-eket nézegetni én is szoktam, jó dolog. És mennyire bután tudnak nézni az emberek, amikor mesélem, hogy igen, műholdat nézek... :)

_renton írta...

bizony, nem hiszik el...